Recenze Map Google pro iPhone

10 de Červenec de 2021
GettyImages 508618556 5a317c4b4e46ba00369aa901

Když Apple selhal s původním vydáním své navigační aplikace Mapy a GPS pro iPhone, mohl Google nechat uživatelům Apple několik dalších možností navigace. Ale místo budování rozruchu proti společnosti Apple to posílilo zcela novou samostatnou verzí Map Google pro iOS. Google ji nabídl zdarma, aby pomohl znovu získat dominanci jejich map v prostředí Apple iOS6.

Google překročil očekávání díky aplikaci Mapy iOS

Google svou aplikací Mapy pro iPhone překonal očekávání tím, že ji rychle vyrobil a dělal to dobře uživatelům iPhone a dokonce i Apple. Vyrobil vyleštěný produkt, který funguje dobře a je konkurenceschopný v sadě navigačních aplikací pro smartphony. Vyniká v několika klíčových oblastech:

• Vyhledávání: Seznam funkcí služby Mapy Google zahrnuje adresy a vyhledávání firem / bodů zájmu pomocí výkonného nástroje pro místní vyhledávání Google, hodnocení a recenzí. Synchronizuje vyhledávání a oblíbené položky, když se přihlásíte pomocí Google.
  • Pokyny: Aplikace poskytuje hlasové pokyny s podrobnými pokyny, včetně cestování vlakem, autobusem, metrem nebo pěšky. Nabízí také detekci a vyhýbání se provozu.
  • Zobrazení ulic a snímky: Aplikace Mapy nabízí snímky na úrovni ulice a dotykově ovládaná panoramata míst po celém světě. Má globální satelitní snímky s vysokým rozlišením a úzké propojení s aplikací Google Earth pro zobrazování a mapování Google Earth.

V neposlední řadě získáte dlouholeté zkušenosti společnosti Google a veškerý výzkum a dolaďování, které se provádí na celosvětové bázi, aby bylo možné prezentovat co nejpřesnější údaje o mapách a bodech zájmu.

Rychlost a jednoduchost

Google Maps používá vektorovou grafiku, která pomáhá mapám vykreslovat a měnit měřítko rychleji než bitmapová grafika. Google spravuje některá z nejvýkonnějších a nejrychlejších datových center na světě, což se projeví v aplikaci Mapy se superrychlým načítáním dat. Aplikace také rychle vypočítává a přepočítává směry. Úvodní rozhraní je známé vykreslování mapy s několika ikonami, které ovládají významnou sadu funkcí aplikace, včetně vyhledávání, podrobných pokynů a rychlého přístupu k datům o dopravě, směrům veřejné dopravy, satelitním snímkům a Google Earth. Existuje spousta navigačních aplikací s přeplněnými rozhraními, takže to není malý úspěch.

Mluvený název ulice, podrobný návod

Název mluvené ulice, podrobné pokyny jsou jádrem každé GPS navigační aplikace pro iPhone a Google Maps nezklame. Aplikace rychle vypočítává pokyny a poskytuje optimální trasy a názvy ulic jasným, příjemným a velmi lidsky znějícím hlasem. Pokyny můžete zobrazit v tradičním zobrazení mapy pomocí modré šipky a čáry trasy nebo pomocí textového seznamu pokynů vylepšeného šipkami.

Integrace

V roce 2013 byla upgradována aplikace Mapy Google pro iPhone, která zahrnovala integraci s aplikací Kontakty Apple. Siri a funkci hlasového vyhledávání můžete aktivovat stisknutím ikony mikrofonu ve vyhledávacím poli. Mapy Google hrají dobře s jinými aplikacemi, v případě potřeby vyblednou na pozadí a nadále poskytují mluvené podrobné pokyny. Pokud nejste obeznámeni s Google Earth, jedná se o aplikaci, která vám umožní prozkoumat podrobné satelitní snímky světa a 3D perspektivy pouhým prstem. Možnost nabídky vám umožní vybrat Google Earth, která je také bezplatnou aplikací, abyste získali různé pohledy na své cíle. Aplikace Mapy Google pro iPhone je celkově rychlá, štíhlá a přesná. Uživatelé těžké navigace ocení jeho rychlost a přesnost.